Omnius steunt de Warmste Week
Na Pleegzorg Limburg (2015), vzw Mané (2016) en CKG De Stap (2017) zet Omnius Advocaten zich tijdens De Warmste Week dit jaar opnieuw in voor een goed doel: deze keer de Blindengeleidehondenschool Genk.
Deze organisatie zorgt voor een positieve opvoeding van met zorg geselecteerde pups en leidt hen op tot kwaliteitsvolle geleidehonden. De honden worden kosteloos ter beschikking gesteld aan mensen met een visuele handicap om zo hun zelfstandigheid, veiligheid en mobiliteit te vergroten.
#warmsteweek #omniusadvocaten #warmathon #warmathongenk #blindengeleidehondenschoolgenk
Gerelateerde publicaties
Influencer marketing #hoezitdatjuridisch? #watisdat?
In ons land zijn er 6,2 miljoen Facebookgebruikers, waarvan er 80% dagelijks inlogt, 3 miljoen Belgen hebben een Instagram-account. Sociale media zoals Facebook, Instagram, Pinterest, Youtube, LinkedIn, … zijn niet meer weg te denken uit ons dagelijkse leven. We willen immers zo graag up-to-date blijven over de nieuwste trends en hypes.